OM OSS

Vanliga frågor & svar

Datum för -2021 är inte ännu fastställt.

Man kan resa fler än 8 personer men vid restaurangbesök så kommer man få sitta vid olika bord.
För övrig hantering av Covid-19, vänligen klicka på fliken Covid-19.

Vi lyssnar på folkhälsomyndighetens alla råd och rekommendationer. Vi kommer även att med hjälp av färgband dela in gästerna i olika zoner så att trängsel undviks. Vi kommer även ge instruktioner vid incheckning för att alla ska ta sitt ansvar och känna sig trygga. Läs mer om hur vi hanterar covid-19 här.
I vissa paket ingår det och i andra inte. Vi uppmuntrar alltid till att gästerna ska få en valfrihet om man ska betala för en tjänst eller inte och vill man ha kan man alltid hyra till på plats. Detta för att ge dig det bästa priset och valfriheten.
Testa att gå ut ett steg och prova igen. Alla paket är styrda till specifika datum, kolla så paketet gäller under det datumet du valt. Ett annat vanligt förekommande problem är att man fyllt i felaktigt antal personer per rum och då ser det ut som det är fullt. Vi finns behjälpliga på telefon dygnet runt om ni önskar hjälp 0457-75000 eller info@ronnebybrunn.se

Familjerum finns men om ni är fler än 4 personer som behöver mer är 4 bäddar, ber vi dig ringa oss på 0457-75000 så hjälper vi med er bokning på bästa sätt.

Under våren, hösten och vintern så ingår entré till spa för alla som bokar direkt via oss eller som har det i sitt avtal. Under sommaren när badlandet är öppet så ingår istället entré till det, samma som ovan: de som bokar direkt via oss eller har det i sitt avtal.

Vi har standard enkel, standard dubbel, superior dubbel, familjerum och 2 olika typer av sviter.

Ja, vi har ett lekrum och ett mindre gamingroom med playstation.

Vi vill gärna tillgodose både barnfamiljer och gäster som söker lite mer lugn och ro. Därav har vi valt att ha en begränsad tillgång till spa för barn under vissa tider. Se gärna mer info under fliken spa: entré och öppettider